Covid ikon

BEMÆRK: Vi har åbnet op igen for gudstjenester på alle lokationer fra den 2. maj. Find retningslinjerne her

UNG
Om du er studerende på gymnasiet, universitetet, i folkeskolen eller om du er i gang med et sabbatår eller to, så vil vi rigtig gerne vandre med dig som kirke. Teenageårene og starttyverne er en helt særlig tid i ens liv, hvor man træffer mange valg, bliver dannet og vælger en vej for sin videre færd i livet. Derfor vil vi gerne være med til at støtte dig i de valg og den vandring, du står i og overfor.

Vi har nogle forskellige aldersinddelte fællesskaber, hvor vi samles til hangouts rundt omkring i København eller til aftenmøder inde i kirken. Derudover ses vi til gudstjenesterne om søndagen eller netværksgrupper i løbet af ugen. Så kom og vær med!

Chasers  7. til 10. klasse

CHASERS er for teenagere i København!

Vi er en gruppe af unge mennesker, der stræber efter Gud og ønsker at gøre en forskel i vores verden!

Vi hænger ud fredag i ulige uger kl 18.00 - 20:00 på Banevolden 46, 2500 Valby.

Hvis du er teenager, vil vi så gerne se dig til Chasers!

KBH Frikirkes Unge —  18/19+ år

KBH Frikirke Unge er for unge mennesker over 18 år i København.

Vi vil gå videre: videre i vores forhold til Gud, videre i vores kærlighed til hinanden og videre ud i byen for at sprede Guds vidunderlige evangelie.

Som regel mødes vi hver anden søndag aften, men det afhænger af programmet. Hvis du er interesseret kan du blive medlem af Facebook gruppen ellers er du velkommen til at skrive til 22 75 23 73.

GAME NIGHT —  18+ år

Vi finder de gode gamle brætspil frem, sætter lidt musik på og serverer lidt mad, snacks og drikkevarer (sodavand, kaffe og te).
GAME NIGHT er et åbent event for unge - danske og internationale, som ønsker at skabe relationer og nye venskaber, samt muligheden for at finde en lokal frikirke.

Vi mødes en fredag om måneden og det er helt gratis at deltage.

Tag dine venner og gerne dine egne brætspil med.

Adresse:
KBH Frikirke Valby