Ligesom man tror, nu er vi igennem krisen.. // Linda Møller

Hver søndag blev Linda og de andre børn fra stålværksarbejder-kvarteret, samlet op af en søndagsskolelærer fra en kirke i Frederiksværk og kørt tilbage et par timer senere. Det gav hendes liv retning, og efter endt uddannelse som sygeplejerske, rejste Linda til Israel, først som frivillig, og senere i en fuldtidstjeneste, for at virkeliggøre et kald fra bibelen: "Trøst, ja trøst mit folk... tal Jerusalem kærligt til." Hun fortæller også om 3 livskriser, som kunne have endt som troskriser, men som i stedet bekræftede Guds trofasthed. Linda Møller, 64 år, sygeplejerske. Produceret af Kirsten og Bjørn Hansen for Københavns Frikirke.

Del denne podcast:
Podcast cover, GudstjenestePodcast cover, Min Historie

Hør søndagens gudstjenester

Hør "Min Historie". En interviewrække med forskellige spændende mennesker, der deler ud af deres liv.

Hør flere PodcastsHør flere PodcastsPodcast VIA ITunesPodcast VIA ITunesPODCAST FEEDPODCAST FEED