De to mennesker havde et eller andet, som jeg godt kunne li' // Freddy Danielsen

Freddy's arbejdsliv begyndte som bydreng for et ismejeri og sluttede som lagerforvalter for 70 mand. Freddy og Tove kan fejre deres 65 års bryllupsdag i år, og de mødtes første gang i Chokoladekrydset i Ballerup, hvor Toves knallerts var gået i stå og Freddy tilbød sin hjælp. Flere år efter, blev de inviteret med i bethelehemskirken i Vanløse af John og Kate, som kom og bankede på døren. Senere begyndte de at komme i Kbh Frikirke, hvor Freddy oplevede mirakuløs helbredelse ved bøn i Jesu navn. Redigeret og produceret af Kirsten og Bjørn Hansen, for Kbh Frikirke.

Del denne podcast:
Podcast cover, GudstjenestePodcast cover, Min Historie

Hør søndagens gudstjenester

Hør "Min Historie". En interviewrække med forskellige spændende mennesker, der deler ud af deres liv.

Hør flere PodcastsHør flere PodcastsPodcast VIA ITunesPodcast VIA ITunesPODCAST FEEDPODCAST FEED