Nov

—
Filippavej 3, 1928 Frederiksberg C
Undervisere:

Onsdag d. 6/11 kl. 19.00 samles vi igen på Fillipavej 3 for at høre og træne vores profetiske gaver.

Denne aftens underviser er Leif Rasmussen, Kolding, som har tjent som profet i Apostolsk Kirkes regi i mange år. Leif har desuden været ansat som lærer på Apostolsk Højskole i Kolding og har skrevet flere bøger.

Profetisk værksted er for dig, som gerne til opøve din evne i at høre Guds tale.

For yderligere information eller spørgsmål kontakt venligst Sus Lindell på tlf. 4217 5706 eller bech.susanne@gmail.com

Om Profetisk Værksted

Profetisk vil sige at høre Guds stemme og give Hans budskab videre.

Værksted fordi vi træner os til at opfange Guds tale og billeder og i at udtrykke dem til hinanden.

Det handler bl.a. om kundskabsord, visdomsord, åndelige indtryk og om at få skærpet vores åndelige sanser.

Uanset om den åndelige verden er ny for dig eller meget velkendt, er du velkommen til at komme og lytte til undervisningen, træne, virke med og vokse.

Tilmelding ikke nødvendig.

Vi mødes i kirken på Frederiksberg på 1. sal.

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Gå til tilmelding ↗