KBH Frikirke Frederiksberg
 —
Filippavej 3, 1928 Frederiksberg C
Undervisere:

Vi ser utrolig meget frem til at afholde Lift Leaders Night 2020 på vores lokation på Frederiksberg den 28. februar.

Dette er chancen for at blive inspireret og styrket i din vandring til at blive den person og leder, som Gud har kaldet dig til at være. Aftenen vil give dig et boost for dit lederskab for 2020.

Vi er beærede over at have besøg af Thomas Hansen, Hillsong, og Julian Clark, The 19 Project og Lift Leaders samarbejdspartner. De er begge fantastiske undervisere i lederskab og vil gøre et stærkt indtryk på dit liv.

Arrangementet er for unge leder og alle, som ønsker at tage deres kristne tjeneste til det næste niveau.

Læs mere under 'Tilmelding' nederst på siden

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Gå til tilmelding ↗