—
Undervisere:

Tilmelding nederst på siden!

Alle skal have mulighed for at udforske den kristne tro, stille spørgsmål og komme med deres synspunkter. Dét er selve grundtanken i Alpha, som er et kursusforløb der bruges over hele verden.

Alpha består af en række oplæg om den kristne tro, hvor der efterfølgende gives plads til gruppesnak. Vi mødes én gang om ugen i elleve uger - i denne tid på videoplatformen Zoom.

Hver aften tages et emne om tro op. Oplæggene er kreativt formidlet med velproducerede korte videoer på ca. 20 min. Videoerne ser vi sammen, hvorefter alle deles op i mindre grupper for at samtale om indholdet. Det er vores erfaring at samtale og dialog fungerer rigtig godt på Zoom, hvor der er tid og plads til alle.

Vi starter næste kursus mandag den 25. januar kl. 20:00 - 21:00. Herefter mødes vi de næste elleve mandage samt lørdag d. 20. marts.

Alpha er for alle som er nysgerrige – uanset alder og trosmæssig baggrund.

Programmet er som følger:

• 25. januar Er der mere i livet end dette?
  • 1. februar Hvem er Jesus?
  • 8. februar Hvorfor døde Jesus?
  • 22. februar Hvordan kan jeg tro?
  • 1. marts Hvorfor og hvordan skal jeg bede?
  • 8. marts Hvorfor og hvordan skal jeg læse i biblen?
  • 15. marts Hvordan leder Gud os?
  • 20. marts Hvem er Helligånden? Hvad gør Helligånden? Hvordan kan jeg blive fyldt med Helligånden? Hvordan får jeg mest ud af resten af mit liv?
  • 22. marts Hvordan kan jeg modstå det onde?
  • 29. marts Hvorfor og hvordan fortæller jeg det til andre?
  • 12. april Helbreder Gud i dag?
  • 19. april Hvad med kirken?

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Gå til tilmelding ↗