Covid ikon

BEMÆRK: Vi har åbnet op igen for gudstjenester på alle lokationer fra den 2. maj. Find retningslinjerne her

Bliv medlem

Bliv en del af fællesskabet!

KBH Frikirke er én kirke med 3 lokationer. Det er derfor naturligt at koble sig på én af lokationerne, omend der også er en række ting, der binder os sammen til én kirke.

At være "medlem" vil egentlig sige at tage en beslutning om at KBH Frikirke er dit åndelige og kirkelige hjem, hvor du kan "plante dig ind" i et fællesskab og slå rødder i en tid, hvor vi ellers altid er på vej videre!

At lade sig plante og slå rødder lykkes som regel bedst, når man engagerer sig relationelt i venskaber og når man engagerer sig aktivt i tjenestefællesskaber.

Inden du beslutter dig for medlemskab i KBH Frikirke vil vi gerne invitere dig til en samtale med en af præsterne, samt deltagelse på et introkursus. Her vil du kunne høre mere om vores vision og værdier, vores ledelsesform, teologi og praksis og meget mere.

Føl dig fri til at kontakte os, hvis du ønsker en samtale.