Sep

Seniorsamling med middag, kaffe og foredrag ved tidligere missionærer Kirsten & Erling Rasmussen

KBH Frikirke Frederiksberg
 —
Filippavej 3, 1928 Frederiksberg C
Undervisere:

Vi glæder os til endnu engang at afholde seniorsamling med middag og kaffe. Denne gang skal vi lytte til tidligere missionærer fra Zambia og Sydafrika, Kirsten & Erling Rasmussen.

Det er vigtigt at du tilmelder dig senest søndag den 15. september via SMS til Kirsten på 2077 6212

Lidt om Kirsten & Erling

Kirsten & Erling Rasmussen rejste til Afrika i 1975 med deres fem børn. Første stop i deres missionsliv var Zambia, hvor de var med til at købe og starte Kaniki Bible College.

I 1979 flyttede de til Hillcrest i Sydafrika for at starte og lede All Africa Bible College, og i 2000 startede de Satellite Bible College International. I dag holder de kontakt med de mange SBCI skoler i Afrika, bl.a. gennem rejsetjeneste, hvor de besøger nye og allerede igangværende SBCI skoler.

Uddrag fra Udfordringen:

"Han (Erling) rejste første gang til Afrika som missionær med sin hustru Kirsten og fem børn i 1976 – først i Zambia og siden mange år i Sydafrika som leder af All Africa Bible College i Hillcrest, tæt ved Durban. Ideen med satellit-bibelskoler blev født, da elever fra det sydlige Afrika i slutningen af 1990’erne havde svært ved at få indrejsetilladelse til Sydafrika. Fra de omkringliggende lande lød nu et råb om hjælp til undervisning – især fra kirkeledere.
I tidens løb er det blevet til et undervisningsforløb, som består af 45 bøger.
Satellit-bibelskolerne findes i dag i mere end 19 lande i Afrika. Hvor mange der findes i alt vides ikke, da konceptet ikke har normal copyright, men ”right to copy” – dog med den betingelse at der ikke må foretages ændringer i materialet. Bøgerne er oversat til adskillige sprog, senest somali. Materialet benyttes både af små husmenigheder og af store kirkesamfund med over 100 menigheder"

Tilmelding

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Tilmelding

Gå til tilmelding ↗