KBH Frikirke Frederiksberg
Filippavej 3, 1928 Frederiksberg C
Undervisere:

Hej venner! :)

Så er det snart tid til REST igen, så sæt et stort fedt kryds i kalenderen fredag d. 25 oktober!
Der vil som altid være noget lækker mad, dejlig lovsang, et ord fra Gud og ellers bare et hyggeligt fællesskab omkring kaffe og snacks!

Vi vil denne aften forsætte med vores hovedemne "Troens Fundament" og lige som sidst vil det være Jørgen Mortensen (kirkens tidligere præst), som vil komme og undervise os.
Aftenens underoverskrift hedder: "Guds Ord"
Vi tror virkelig det bliver godt og vi glæder os til at se, hvad Gud har på hjerte for denne aften.

Vi håber på, at så mange som muligt har lyst til, at komme og være med til denne fantastiske aften! :)

Det hele sker kl 18 i KBH Frikirke, ude i Caféen!

Hvis du ikke kender til REST og ikke helt ved hvad det egentlig er, har du mulighed for at 'scrolle' ned på eventet og læse mere om både navnet og eventkonceptet. :)

Man er mer' end velkommen til at tage en ven med sig til aftenen!
Det ville blot glæde os!

Mvh. REST/ Ungdommen på Filippavej

Læs mere og tilmeld dig på Facebook!

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Gå til tilmelding ↗