KBH Frikirke Frederiksberg
Filippavej 3, 1928 Frederiksberg C
Undervisere:

Hej venner! :)

Så skal vi snart have REST igen, så sæt et stort fedt kryds i kalenderen fredag d. 27 september! Der vil som altid være noget lækkert mad, dejlig lovsang, et ord fra Gud og ellers bare et hyggeligt fællesskab omkring kaffe og snacks!

Denne aften vil også være den første gang, hvor vi starter på et nyt emne, som vil køre over 4 gange.
Det overordnet emne hedder "Troens fundament", som netop omhandler det fundament som vores tro bygger på.

De 4 under-emner vil hedde, "Omvendelse", "Retfærdiggørelse", "Tro" & "Dåb". Vi glæder os meget til at komme igang med emnet og Filippavejs tidligere præst Jørgen Mortensen, har sagt ja til at komme og undervise os.

Vi håber på, at så mange som muligt har lyst til, at komme og være med til denne fantastiske aften! :)

Det hele sker kl. 18 i KBH Frikirke, ude i Caféen!

Hvis du ikke kender til REST og ikke helt ved hvad det egentlig er, har du mulighed for at 'scrolle' ned på eventet og læse mere om både navnet og eventkonceptet. :)

Ta' gerne en ven med under armen - det bliver fedt!

Mvh. REST/ Ungdommen på Filippavej

Tak for din tilmelding!

Betaling

Tak for din tilmelding, husk at din tilmelding først er gyldig når betalingen er gået igennem. Gå til betaling via knappen her under. Brug for hjælp så kontakt os endelig.

Gå til MobilePay ↗

... eller manuel med info herunder

Mærk betalingen
FEJL
Betal til dette nummer
Du kan også scanne koden med din mobil og betal direkte med MobilePay.
Hov! Der gik noget galt, prøv venligst igen eller kontakt os via mail@kbhfrikirke.dk

Gå til tilmelding ↗